Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

sobota, 1 grudnia 2012

Mix :3

Mix, mix, mix. Nie taki little wcale :3 XD Ale suche, aż się najadłam. :3 Nie no, ogarnij się, Ania, wstyd przynosisz! XD Dobra, dzisiaj mam dla was mix dodatków. Wreszcie mądre zdanie! JEEEJ! XDD*
*jest  był piątek, trzeba mi to wybaczyć XD
***
Hayley Williams:



Skrillex:


Ellie Goulding (z dedykacją dla The Soapy i kasialovatic :D):


One Direction:



(dwie wersje tego samego blenda-kto jak woli :3)

Green Day+Billie Joe Armstrong:



Dobra, to na tyle. Znów zanim opublikuję posta będzie jutro. :3 YAAAY, uwielbiam siedzieć z Photoshopem po nocach.
15 komentarzy=NN. ;)
+
Prosiłabym o jakieś sugestie, z kim mają być nowe posty. :D


20 komentarzy:

  1. Fajna notka :)Szczególnie do gustu przypadły mi 2 pierwsze blendy <3 Haah chyba wiem dlaczego xD Nom goooood blendy :) Może nowa notka hyyym .... Coś z grudniem :D Dlatego ,ze w końcu śnieg spadł *_* (hah co za radość :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tekstury! ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, jasne. Uważaj, bo zrobię x.x // Tylko tekstury i tekstury. Żadnego miłego komentarza, same rozkazy. No sorry, ale rozkazy sobie mogę wydawać tylko ja.

      Usuń
  3. Czy mam pozwolenie na zrobienie notki po 15 kom.? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. XD Oczywiście. Tylko niech będzie te 15 komentów. :x

      Usuń
  4. hyyym nie złee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. możee wezmę :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, daj znać, żebym mogła podziwiać na Twoim profilu. ;)

      Usuń
  6. ~~Hazza jest słoodki <3 aham i biorę 1-wszego blenda z 1d :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. ajajajajjj jakie bjutiful *u* szczególnie piknie skrill i ellie zrobione ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Ellie i 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam kilka z tego postu i kilkanaście z innych. Świetne blendy. natalia11038 :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog . Na pewno nie raz odwiedzę i coś wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pobieeeeram z green day , są zajeb*ste *_*

    OdpowiedzUsuń