Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 lipca 2012

ZMIANY . ;3

Gdzieś tak po 02.08 będą wielkie zmiany na blogu m.in. :
- Nowy nagłówek (bez obrazy Aniu ;c )
- Nowy szablon .
- Nowe kolory .
- Nowa sonda .
- Nowe Nazwy postów.
- Nowe zakładki
- NOWE ZASADY
- może nowi autorzy : D
Więc życzcie mi powodzenia żebym się wyrobiła z tym wszystkim i żeby mi brat zszedł z kompa -.-
a i blokneli mi konto - klaudiaj112 - więc piszcie na heavysore ; )

1 komentarz:

  1. Spoko, z tym nowym naglowkiem. Jak do tej pory wszystkie dotychczasowe mam zapisane. Jakbys chciala do ktoregos wrocic to pisz. :-)

    OdpowiedzUsuń