Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 31 lipca 2012

Polscy siatkarze.

Hej. Na początku przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale uczyłam się troszkę o gimpie.Mogą być niedokładności, ale nie robię grafiki od nie wiadomo ile, więc sorry.  : D Tęskniliście?. Pewnie nie, ale ok. Mam dla was dzisiaj dodatki z siatkarzami Reprezentacji Polski. Wybrałam swoich ulubionych, więc nie miejcie mi za złe, że nie ma wszystkich.Piotr Nowakowski, Bartosz Kurek ♥, Michał Kubiak, Michał Winiarski ♥, Krzysztof Ignaczak Oto oni:
Blendy 6OOx6OO:




  A wasi jacy są ulubieni.? Mam nadzieję, że podoba się nowy styl. Bierzesz=piszesz.!
Pozdrawiam, i jak zwykle liczę na dużo komentarzy :)



3 komentarze: