Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

sobota, 17 listopada 2012

Instrukcja na blendy-Adobe Photoshop

Heja, miał być speedart ,ale po 3 nieudanych podejściach odpuściłam. x.x
Więc będą screeny ze sposobem na takiego (poniżej) blenda :3


***
Odliczanie nadal trwa, jeszcze 9 postów z blendami do niespodziiaaanki! :3 Kurde, też chciałabym taką, serio. :c XD
***
1.Otwieramy Photoshopa. Ja mam wersję CS4 Portable.
2.Wybieramy Plik->Nowy.


3. Klikamy Plik->Otwórz.


4.Wybieramy zdjęcie. 
5. Szukamy na przyborniku lassa magnetycznego i wybieramy to narzędzie.


6.Obrysowujemy postać ze zdjęcia.


7.Klikamy Zaznacz->Odwrotność.

8.Naciskamy Crtl+X.

9.Klikamy kilkakrotnie na kłódkę na warstwie ze zdjęciem, żeby odblokować przezroczystość.
10. Naciskamy na klawiaturze Delete.


12. Naciskamy na klawiaturze Crtl+A.
13. Klikamy na nasz pusty obraz.
14. Naciskamy Crtl+V.

15. Przesuwamy nasz obrazek w dowolne miejsce.
16. Klikamy prawym przyciskiem myszy na warstwę ze zdjęciem Warstwa->Powiel warstwę.


17. Przesuwamy.
18. Powielamy warstwę dowolną ilość razy i przesuwamy, w moim przypadku starając się zapełnić puste tło.
19.Naciskamy Crtl+E (łączenie warstw w dół).


20. Filtr->Rozmycie->Poruszenie.


21. Kopiujemy nasz obrazek (pierwszy wycięty) jeszcze raz. Wklejamy.
22*. Jeśli pojawi się nam biała obwódka naciskamy Warstwa->Usuń otoczkę->Bez aureoli.


23. Gotowe! Mnie wyszło tak (poniżej). Opcjonalnie dodajemy jeszcze tekstury.



***
Post dodany dopiero dzisiaj ze względu na dużą ilość nauki, lekturę, projekty, ech, jednych słowem uroki drugiej gimnazjum. 
Przygotowywałam również prace na konkurs, sami zobaczcie, jak mi to wyszło ->klik.

 ***
W miarę zrozumiałe? Pisz w komentarzu, czy przydała się ta instrukcja.
Jeśli nie wychodzi-również śmiało pisz, postaram się pomóc. :)

12 komentarzy:

  1. ciekawa instrukcja może skorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam prośbę, jak skorzystasz z niej, to mógłbyś/mogłabyś (nie mogę wywnioskować, kto napisał komentarz) poinformować mnie, czy łatwo było? zy instrukcja jest wystarczająco dokładna? XD Z góry dzięki.

      Usuń
  2. siema , a może tak notka z Laną Del Rey ? : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, tak czy inaczej miałam to dodać. ;)

      Usuń
  4. A ii widzę nowy szablon :) Świetny nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na bloga, widać że to umiesz i to lubisz za co szacun . : )
    Zapraszam : http://moje-sumienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę, a poza tym to dzięki, starałam się; byłby jeszcze blend z moim efektem, gdyby mi się komputer nie zresetował (x.x), ma staruszek osiem lat, więc wybaczam, ale nie sądzę, żeby czytelnicy byli też tacy łaskawi... >D

      Usuń
  6. a można takie coś w gimpie zrobić ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie można by, ale Photoshop ma dokładniejsze opcje wycinania postaci. ;) I nie wiem, czy w Gimpie też jest poruszenie, ale za to można tam rozmazać. Jeśli masz Gimpa to próbuj, może się uda, namęczysz się, ale może się uda. XD

      Usuń
  7. a może zrobicie instrukcję jak zrobić takiego blenda w Gimpie ? http://3.bp.blogspot.com/-YCAZCeVPpU4/T6-Ps2NKtbI/AAAAAAAAClI/qYkDwRWmZrs/s1600/1.png

    OdpowiedzUsuń