Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

piątek, 3 sierpnia 2012

Mix: wszem i wobec.

Spóźnione o dwa dni dodatki dodaję dzisiaj (przepraszam, załogo Graphier!). :c Liczę jednak, że się tą notką nikt z odwiedzających bloga nie zawiódł. ;)
Konkursu komentarzowego jak na razie nie wznawiam. Powód: zbyt mało komentarzy na graphier.
po prostu powiem wam tyle, że sprawę olaliście.
Niedługo nowa szata graficzna na blogu. Jeśli są jakieś utrudnienia-przepraszamy.
Dodatki:

  • Lana Del Rey:




















  • Jared Leto:

















  • Selena Gomez:


















  • Demi Lovato:

















  • Carly Rae Jepsen:

















  • Ed Sheeran:

4 komentarze:

  1. Przeszkadza mi to, że blog jest prowadzony na "odwal się". Zainwestujcie w dobrą szatę graficzną, miejcie na blogu taki ład i skład, jak był kiedyś na Gliteruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz mowilam, wlasnie przeprowadzamy remont i za wszelkie utrudnienia przepraszamy. Tylko trzeba wszystko przeczytac a dopiero pozniej komentowac.

      Usuń
    2. Przeczytałam wszystko. Dałam Wam tylko wskazówki.

      Usuń
  2. Bardzo fajne blendy. Biorę jedynie z Edem, gdyż więcej mi się nie przyda :D

    OdpowiedzUsuń