Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 lipca 2012

{78} Zmiany zmiany - 8000?

nie no na poważnie ? 8000? mnie tu chyba do zawału doprowadzicie . XD
Nie no podsumowując to jest za..rąbiście . :D kocham was i załogę < 3 Niestety Ania wyjechała więc za niedługo dostaniecie od niej post który (mnie prosiła) Ja wstawię . To ma być niespodzianką więc nie wiem co tam jest . *_____* zobaczymy 06 lipca. ^.^ co jak co ale ja za niedługo po tej przerwie też dodaje post . :3 mam nadzieję że się spodoba . bd duuuużo niespodzianek . :} . : 3 ja kończę pa . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz