Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

{71} Blendy z polskimi piłkarzami (dla cyruska11)

Blendy z polską reprezentacją. Konkretniej z Szczęsnym, Lewandowskim i Błaszczykowskim i chyba na jednym ze zdjęć (lub dwóch) jest jeszcze Piszczek. Szkoda, że nie wyszli z grupy, trudno się mówi. :c Nie chcę wywoływać tutaj wojny kibiców, nie to mam na myśli. Zresztą... ech... blendy (różne wymiary):









6 komentarzy:

  1. Wzięłam blenda, nie chcę narzekać, ale czy dałoby radę zrobić więcej z Lewandowskim ? ;* Mogą być też/lub kolaże, ale zależy mi na nich. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę ostatni i przed ostani ładne są ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz je zauważyłam, wiem, niezły orient. No więc dziękuję i biorę / cyruska11

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę z Lewandowskim ;* są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć zrobiłabyś takie blendy z piłkarzami z druzyny Chelsea,byłabym wdzięczna,na glitery jestem Deporte.

    OdpowiedzUsuń