Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

piątek, 22 czerwca 2012

{73} Wycinki z teledysku "One Thing" + niespodzianka.

Dzisiaj mam dla was wycinki z teledysku One Thing z youtube.com; oprócz tego jeszcze kilka przeróbek i niespodziankę... Enjoy!
PS Nie oznaczam ich logiem bloga, bo są to jedynie wycinki. Mam nadzieję, że na bloga tego posta nie skopiujesz.


NIESPODZIANKA!
Textury pobieram z :
Więcej mam, ale wam nie podam. Starczy dobroci. Wiem, że i tak wszystko hieny skopiują na swoje blogi.
Nie mówię o texturach, przecież po to wstawiłam adresy, skąd je pobieram. Mówię o całej zawartości tego posta. -,-



2 komentarze:

  1. oja, oja, oja *________* wszystko tutaj boskie być !

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jedyna! Pobieram wszystko! :D
    A za linki DZIĘKOWAĆ NIESAMOWICIE! :)x

    OdpowiedzUsuń