Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

środa, 6 czerwca 2012

{65} Rihanna & jakieś znaczki.

I beez in the trap be-been in the trap ... wciągnęła mnie piosenka Nicki Minaj hehe. Ale wróćmy do bloga i dodatków. To już moja trzecia notka! Hura dla mnie ! < 3. A dzisiaj mam dla Was baner z Rihanną i takie coś co można nazwać znaczkami, nie wiem czy wam się to przyda, ale mam nadzieje że tak. Powstało to z nudów, kiedy bawiłam się Photoshopem :D, więc zaczynamy:
Baner:
Znaczki:
To tyle, mam nadzieje wam się podoba. + mam super humor bo jeszcze 11 i koniec roku szkolnego!! Życzcie mi powodzenia na jutrzejszym (czwartek) egzaminie ustnym z przyrody :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz