Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

środa, 2 maja 2012

{38} Userbar'y: glitery user / glitery fan.

Siemka :)
Postanowiłam się zrewanżować, że nie dodawałam postów przez 2 dni. No i zrobiłam Wam 9 userbarów. Tego chyba jeszcze na żadnym blogu nie było. Uff. Mnóstwo pracy, ale chyba warto było xD Małe to badziewie, a tyle pracy *__* Proszę o komentowanie.
 
 


P.S. Dzisiaj się wkurzyłam i postanowiłam, że wreszcie nauczę się robić ładne bannerki - kolaże. I tyłek. Nie wyszły mi -.- Tak więc teraz intensywnie ćwiczę robienie blendów. Mój następny post będzie zawierał blendy z: Rihanną, Nicki Minaj i jeszcze z kimś.
Piszcie, czy chcecie instrukcję na takie userbary jak wyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz