Zasady

1. Bierzesz? Komentujesz!
2. Notki dodajemy od 15 komentarzy w górę.
3. Jeżeli autorka nie może dodać posta w wyznaczony dzień ( patrz na "Spis notek" ) informuje mnie - klaudiaj112 - na gliterach.
4. Nie spamuj.
5. Jeżeli komentujesz to podpisz się swoim pierwszy nick'iem na gliterach.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 1 maja 2012

{36} Rozwalacie statystyki ! :3 ~ Big Time Rush

Rozwalacie statystyki ! <3 Tyle wejść, ile dzisiaj było nie było jeszcze nigdy w historii bloga! Dziękuję wam. <3
Dzisiejszej notki nie mogłam się doczekać. Będzie w niej Big Time Rush !!!
Będą blendy w takiej ilości, jakiej nigdy nie było ! <3 To w nagrodę za ilość wejść. :3
Mam dzisiaj dodatki z :

  • Jamesem Maslow :




  • Loganem Hendersonem :




  • Carlosem Peną : (przepraszam, że mało, nie znalazłam odpowiednich zdjęć)


  • Kendallem Schmidtem :




Thank you, Rushers ! 
Bye.

PS Dziękuję za szczery  komentarz, anonimowy użytkowniku [patrz przy instrukcji] Miło, że tak się troszczysz o moją wiedzę z zakresu grafiki, ale ja żadnej Twojej pracy nie widziałam i nie krytykuję.
Eęęęnd
Jeśli nie chcecie mnie tutaj, na tym blogu to napiszcie do Klaudii - >>klik<< ona mnie stąd wywali. 


5 komentarzy:

  1. omg ! kocham to ! Loggie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, dodajesz dużo zdjęć - ja też tak lubię robić xd
    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, narażam się na szlaban z taką ilością przeróbek, ale czego się nie robi dla gliterowiczów. c:

      Usuń
  3. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę . ; 33 milkaa18

    OdpowiedzUsuń